تجارت در اینستاگرام ، روشی مفید برای دیجیتال مارکتینگ

تجارت در اینستاگرام می‌تواند پیشنهادی بسیار مناسب برای افرادی باشد که ترجیح می‌دهند برای ورود به دنیای مجازی، فعالیتی به غیر از طراحی سایت را در پیش بگیرند. تجارت در اینستاگرام یکی از بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی الکترونیکی بوده و افراد زیادی از طریق آن سودهای زیادی به جیب زده‌اند.

آغاز تجارت در اینستاگرام

برای ورود به دنیای مجازی و شروع کار خود در دنیای دیجیتال مارکتینگ باید در ابتدا یک شعبه مجازی برای خود ایجاد کرد. در اینترنت، سرویس ها و پلتفرم های بسیار زیادی وجود دارند، اما محبوب ترین، شناخته شده ترین و پرکاربردترین مورد وب است. به همین دلیل اغلب برای شروع کار، با طراحی وب سایت فعالیتشان را آغاز می‌کنند. اما این تنها راه نیست.

تجارت در اینستاگرام نیز می‌تواند پیشنهاد بسیار خوبی باشد، چرا که این شبکه اجتماعی امروز تبدیل به یکی از محبوب ترین پلتفرم های موجود در بستر اینترنت شده و روز به روز به تعداد کاربران جدید و کاربران فعال آن افزوده می‌شود، به طوری که انتظار می‌رود به زودی آمار کاربران فعال در اینستاگرام مرز یک میلیاد نفر را نیز رد کند.

به منظور تجارت در اینستاگرام باید ترفندهای مورد نیاز برای موفقیت در این شبکه اجتماعی را رعایت کرد. به عنوان نمونه باید دانست بهترین روش های جذب فالوور و همچنین دریافت لایک چیست. تجارت در اینستاگرام منوط به داشتن یک صفحه در این پلتفرم است، صفحه‌ای که تعداد زیادی فالوور داشته و توسط کاربران زیادی به صورت روزانه فعالیتش رصد می‌شود.

متاسفانه برخی افراد به سراغ روش هایی همچون جمع‌ آوری فالوورهای فیک و تقلبی می‌روند که هیچ سودی ندارد. شاید به ظاهر بالا بودن تعداد فالوورهای صفحه جذابیت خاصی داشته باشد، اما در زمان تجارت در اینستاگرام به این روش هیج سودی حاصل نخواهد شد، چرا که کاربران دنبال کننده صفحه واقعی نبوده و تبدیل به مشتریان شما نخواهند شد. این دسته از کاربران که بیشترشان خارجی و غیر ایرانی هستند، اغلب بدون اطلاع پیج شما را دنبال کرده‌اند و به همین دلیل مشتریان شما محسوب نمی‌شوند.

تجارت در اینستاگرام دیگر همانند قبل کار ساده‌ای نیست، چرا که تعداد زیادی صفحه درون آن وجود داشته و رقابت بسیار نزدیک شده است. اما همچنان می‌توان با صرف زمان کافی به دلخواه خود رسید که چیزی به غیر از داشتن صفحه‌ای مملو از فالوورهای واقعی نخواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم در صورت تصمیم برای راه اندازی کسب و کار مجازی خود در اینستاگرام، با شرکت و یا فرد مشاوری که در زمینه تجارت الکترونیک دارای تجربه زیادی است صحبت داشته باشد. دیجیتال مارکتینگ امروز تبدیل به دنیای پرپیچ و خمی شده است، به همین دلیل بدون داشتن یک برنامه مشخص و منسجم درون آن، منابعتان بدون رسیدن به اهداف تلف خواهند شد.

اما به نظر ما، تجارت در اینستاگرام انتخاب بسیار خوبی است. از سال ها قبل اینستاگرام به همراه تلگرام دو شبکه اجتماعی بسیار محبوب نزد کاربران ایرانی محسوب می‌شوند. بعد از بسته شدن تلگرام، امروز افراد بیشتری تلاش می‌کنند فقط درون اینستاگرام گذران وقت کنند، به همین دلیل برای افراد در پی تجارت در اینستاگرام موقعیت های بسیار بیشتری در مقایسه با قبل وجود دارد. اگر به دریافت اطلاعات بیشتر نیاز دارید، با اینتن تماس بگیرید. این شرکت با توجه به تجربه آن در زمینه دیجیتال مارکتینگ می‌تواند شما در مسیر صحیحی قرار بدهد.

برگرفته از سایت www.intena,asia